תיק החתלה – המתנה המושלמת ליולדת

תיק החתלה

אם חברה שלך, אחות שלך או כל אחת אחרת זה עתה ילדה, את בטח מחפשת בשבילה את המתנה המושלמת. את יכולה כמובן לקנות לה ערכת פינוק או לקנות בגד יפה לה או לתינוק, יכולה לתת לה שובר לארוחת בוקר עם בעלה לרגע שהיא תוכל לצאת מהבית ויכולה סתם לשלוח לה זר שוקולדים, פרחים או כל דבר אחר שמחמם את הלב. אך אם את רוצה לתת לה מתנה פרקטית, אם את רוצה לתת לה מתנה שימושית לאורך זמן שתעשה לה את החיים לקלים יותר, תיק החתלה הוא רעיון מצוין. הוא לא רק אמצעי לקחת בו פריטים שונים אלא גם פריט אופנתי לכל דבר והוא יסייע לה להתנהל ביום יום עם העולל. הנה כמה דברים שכדאי לוודא, כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאת קונה לה את המתנה המושלמת. לעוד טיפים והמלצות על לידה.

  • תיק שניתן לכבס בקלות – תיק החתלה יכול להיות עם כמה חלקים ויכול לשמש את האמא גם עבור הילדים הגדולים יותר. הוא צריך להיות איכותי וחזק וצריך להיות כזה שניתן לכבס את חלקיו השונים ללא כל בעיה.
  • תאים גדולים וקטנים – תיק החתלה צריך להיות עם תאים גדולים בשביל הטיטולים, החיתול ופריטים נוספים. הוא צריך להיות כזה שניתן להכניס בו כל מה שצריך אך כדאי מאוד שיהיו גם תאים קטנים. תאים קטנים ישמשו למפתחות, למוצץ ודברים אחרים והם יעילים בעיקר בשביל שניתן יהיה למצוא את אותם פריטים קטנים בקלות ובמהירות.
  • מדידת התיק – בדיוק כמו שמודדים פרטי לבוש, כדאי גם למדוד את התיק ולראות שהוא נוח לנשיאה. נכון, לא את זאת שתלכי עם התיק אבל סביר להניח שמה שמתאים לך יתאים לאמא. תבדקי שהרצועות שלו נוחות, שרצועת הכתף רכה לא מציקה, שהוא "יושב" טוב על הגב ושהוא פרקטי.
  • ידיות תלייה – בכל עגלת תינוק כמעט ישנם ווי תליה. נכון, אם תרצי לבדוק שהתיק יכול להיתלות ללא כל בעיה על ווי התלייה תצטרכי את העגלה עצמה מה שיהרוס את אלמנט ההפתעה, אך לעיתים עדיפים פרקטיקה ונוחות על פני הפתעה, בעיקר אם זו אחות או מישהו שאת קרובה אליה.
  • המלצות – המלצות תמיד טובות ובפרט כשמדובר על תיקי החתלה. בררי אצל חברות או קרובות משפחה אם יש להן המלצה כלשהיא.
  • צבעים – יש תיקי החתלה בצבעים שונים וכדאי שתבדקי קודם מה צבע העגלה ואולי גם מה הצבע המועדף על האמא. תיק כזה ישמש כמובן גם את האבא ולא בטוח שהוא ישמח להיות עם תיק ורוד תלוי על הכתף…

תיק החתלה איכותי וטוב יכול לעשות את ההבדל בין יציאה מגושמת ומסורבלת מהבית עם התינוק ליציאה כיפית ונוחה. כדאי לעשות בירורים מקדימים ולהשוות בין האפשרויות השונות, בכדי שהמתנה אכן תהיה מושלמת לתינוק החדש.